piątek, 27 listopada 2015

Białkowe muffiny z czerwonej fasoli

Kiedyś piekłam już ciasto z fasoli jednak nie udało mi się i od razu się zniechęciłam.
Ale postanowiłam jeszcze raz spróbować upiec lecz z nieco innego przepisu, który sama wymyśliłam. Nie zawiodłam się tym razem!! Babeczki wyszły pyszne mocno czekoladowe, puszyste, w sam raz na popołudniową przekąskę lub na doładowanie białka po treningu ;)



Przepis:
200 g czerwonej fasoli z puszki lub ugotowanej
2 jajka
3 łyżki kakao
3 łyżki oleju
płaska łyżeczka sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia
4 łyżki miodu
1/2 szklanki cukru trzcinowego
2 łyżeczki cukru waniliowego
5 łyżek odżywki białkowej/ lub mąki pełnoziarnistej

Wykonanie:
Fasole rozdrabniamy w blenderze. Dodajemy do niej resztę składników ( najpierw mokre potem suche )
Po wymieszaniu ciasto przekładamy do papierków na muffiny  i pieczemy ok 40 minut w temperaturze 180 stopni.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz