czwartek, 26 listopada 2015

(NIE) zwykłe kajzerki

Nigdy nie lubiłam zwykłych pszennych kajzerek, Jednak nie piekłam ich sama w domu tylko jadłam te sklepowe. Cóż tu dużo mówić wyszły naprawdę pyszne. Nie przypominały gumy, wręcz przeciwnie były chrupiące z rumianą skórką i mięciutkim jak puszek środkiem.
Wszystkim tym którzy tak jak ja nie cierpią pszennych bułek polecam ten przepis bo jest strzałem w dziesiątkę!!


 Przepis:
460 g mąki pszennej chlebowej
2 łyżki oleju
2 łyżki cukru
300 ml letniej wody
opakowanie drożdży instant (8 g)
1 łyżeczka soli

Wykonanie
wszystkie składniki wyrabiamy na gładkie ciasto, następnie odstawiamy na ok 1,5 godziny do wyrośnięcia. Następnie formujemy bułeczki. Odstawiamy jeszcze na 30 minut. Pieczemy 25 minut w 220 stopniach.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz